Categories

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Programant amb S4A (Scratch per Arduino)

Portem un parell de sesions fent el programa per controlar la humitat a la terra de la planta. La idea és trobar el valor del sensor connectat a  l’Arduino que hauria de activar la condició de regar. Si es supera aquest valor hem de regar, fet que hem representat amb una animació de una regadora. Aprofitem per encendre un LED, de la mateixa forma com podríem activar  altre dispositiu.

L’S4A que és com estem programat l’Arduino, permet fer la programació d’una forma molt senzilla. No espereu trobar codi escrit, funciona per peces gràfiques ensamblades com si fos un puzzle. Aquí teniu el programa que ho fa i la imatge de la regadora.

 

Programant amb S4A

 

 

Necessito aigua

 

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  

  

  

Límite de tiempo se agote. Por favor, recargar el CAPTCHA por favor.